reede, 27. mai 2016

Mootor hakkas korrektselt tööle

26.05.2016
Siia maani olen karburaatorit mitu korda maha võtnud ja puhastanud, jagajat puhastanud ja küünlaid uurinud.
Viimast korda tegin seda kõike see kord. Olin ajanud sassi jagaja kontakti vahe küünla kontakti vahega. ZAZ 965A jagaja kontaktivahe on 0,3 kuni 0,45mm. Küünalde kontaktivahe aga 0,6 kuni 0,75mm. Küünalde vahed olidki natuke suured. Ca 0,76mm. Et säde tekiks kindlalt igas küünlavahes ajasin vahed 0,6mm peale.
IKKA EI TÖÖTA. Vajutad gaasi ja lööb õhutorust pauku ja leeki.
Lõpuks jäüdsin selleni, et kui tagant poolt vaadates ära võtta vasakult tagumine ja paremalt esimene küünlajuhe töötab mootor tühikäigul ikka samas taktis edasi ning ei paugu ka, kui gaasi anda.
Sealt tuligi mõte, et midagi on nende silindritega valesti. Viimase võimalusena tõstsin juhtmed omavahel risti ja hakkaski tööle. Kogu see aeg oli olnud süüte järjestus ikkagi vale. Nüüd on mootor erk ja gaasi andes ei toimu mingit paukumist.

Järgnevalt tuleb keevitada toolide kinnitusi ja panna maha vaip. Siis on auto juba täiesti eeskunjulikus vormis, et teha mõni "jõulisem" proovisõit :) Eelnevatel kiirus üle 30ne naljalt ei tõusnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar