1967 aasta ZAZ 965A taastamise projekt. Siin kirjutan kõikidest töödest , mis viivad selle maanteemuhu taassünnini. Lugemist alusat alt poolt ;)
pühapäev, 27. märts 2016
Õõtshoovad vol.2
25.03.2016 - 26.03.2016
Üks päev üks, teine päev teine.
Tegemist on olnud kõvasti õõtshoobade vahetamisega.
Vanad on peale suurt kangutamist küljest ära saadud - poldid olid nii kinni, et vajasid kõvasti gaasiga kuumutamist.
Nüüd tuli kõik rattalaagrid, piduritorud ja silindrid vanad õõtsade pealt ümber tõsta.
Üks rattalaagritest oli päris kulunud ning vajas väljavahetamist. Sellises aastates auto puhul on see üsna tõenäoline. Õnneks oli autoga kaasas tagavara rattalaager, mille panime kohe käiku.
Kindlasti peab silmas pidama, et rattalaagri mutrit liialt peale ei keera. Kasutada tuleks kindlasti käsitsi keeramise meetodit. Hea on see, et muhul on rattalaagreid võimalik niplist määrida. Nõnda läks sinna oma 10 määrdepritsi pumba korda määret.
Üks piduritorudest oli aga veel raudtoru ja väga korrodeerunud. See tuleb nüüd välja vahetada. Samuti vajab üle vaatamist kogu pidurisüsteem. See tähendab siis: rataste pidurisilindrid, piduritorud, peasilinder. Piduri silindri tolmukatted olid katki ja ilmselt ajaga need mansetid seal sees juba head nägu ei ole. Samuti tundus pidurivedelik sama vana olevat, kui auto. Must nagu diiselmootori õli. Seega kavatsen kogu süsteemi kompressoriga läbi puhuda. Taas täitmiseks kavas kasutada vaakumpumpa.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)


Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar