pühapäev, 20. märts 2016

Remonditööd käivad




Enne
20.03.2016
Kuus päeva on auto kallal nüüd töötatud..
Kulunud on siiani töödele ja tegevustele 45h

Selle ajaga on auto seest tühjaks võetud, istmed konserveeritud, et vältida edasist hallitamist. Hallitust oli autos lademes. Nüüd on garaazis piisav küte, et autost igasugune vihmavesi ja niiskus välja saada.
Kõik roostetäpid ja värvi praod on relakaga üle lihvitud - haljaks. Relakale sobib sellistel töödel väga hästi otsa terasharjadega ketas. Relakaga olen edaspidiselt kogu auto üle käinud ja lahtist värvi eemaldanud. Katus on aga väga heas seisus ning selle kallale ei lähe.
Edasi ostsin värvieemaldusvahendit K-Rauta-st. Sellega pinseldasin kogu auto kere üle (va. katus). Vot siis hakkas elu "keema". Kõik värv, mis enne lahti ei olnud tulnud lõi lainetama ja mullitama. Pärast peale kandmist tuleb oodata vähemalt 30 minutit ja edasi juba puhta pahtlilabidaga tuld anda. Nõnda pinseldasin terve päeva. Aurud on metsikud ja tuleb arvestada, et ventilatsioon peab olema väga korralik. Küll aga leidus kerel kohti, mis esimese korraga maha ei tulnud. Nõnda tuli värvieemalduse kliistrit kasutada mitu korda. Auto kere sai kaks korda üle tehtud. Kapott oli aga vintskem ja sellele tuli kanda eemaldusainet 8 korda! Nüüdseks on "keemia ravi" kerel lõppenud ja tuleb karestama ja lihvima hakata, et kõik oleks käega tõmmates suhteliselt sile.
Salongi põrand on nüüdseks puhastatud mehaaniliselt akutrelli ja teraskettaga. Pärast puhastust katsin põranda bituumeniga. Kasutasin küll kodust kompressorit aga selle jõudlus on ikka väike lubatud 8 bar on ainult mõneks sekundiks ja vähenedes ei toimu bituumeni prits enam nii tootlikult.
Vahepeal on ära võetud ka vanad uksed, mis olid alt äärest roostetanud. Külge on keeratud nüüdseks ka uued, mitte roostes uksed

Nüüd

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar