1967 aasta ZAZ 965A taastamise projekt. Siin kirjutan kõikidest töödest , mis viivad selle maanteemuhu taassünnini. Lugemist alusat alt poolt ;)
reede, 25. märts 2016
Õõtsad
24.03.2015
Keretöödest on nüüdseks küllalt. Edasi otsustasin alustada veermikuga, mis oli ka põhjus miks auto seisma jäeti. Nimelt olid tagumised õõtsad logisenud. Uued taastatud õõtsad sain aga autoga kaasa.
Vanade tagumiste õõtsade liigendi poldid olid nii kõvasti kinni, et isegi meetrise pikendusega padrunvõtme otsas ei suutnud neid lahti keerata. Küll sai gaasiga kuumutatud ja Quicki vahele lastud - no way. Suure sikutamise peale vajus ka auto küljega kanalisse :o Kuna aga väga kerge autoga siis õnneks midagi ei juhtunudki :) Tungid alla ja nii sai ta taas välja ka tõstetud.
Viimasena kasutasime "täristajat" - Makita akuga rattapoldi avaja. 4nm. Sellega ta lõpuks tuli
Kui õõtsade vahetamine lõpuks tehtud saab siis võib kanali kinni laduda ja ei pea kartma uut kanalisse vajumist.
Olin rõõmus, et enne ei teinud värvimist.
Üllatuse koht on aga pidurid. Neid pole 7 aastat kasutatud ja torud on üpris korrodeerunud. Õnneks on pikad torud põhja all juba vasest torude vastu vahetatud ja sellega pole probleemi. Raud torud on aga õõtsade juures veel alles.
Kui veermik korras siis tuleb värvimine. Seniks jätkame veermikuga
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar