18.04.2016
Pikalt planeeritud aluspinna kruntimine oli plaanis see kord ette võtta.
Aknaid ja uksi sai kleebitud piisavalt. Mõni saba jäi veel lõpetada - rehvide katmine ja tulede juhtmed..
Enne mootori täielikku kinni katmist keerasin maha laadimist dikteeriva releeploki PP310. Teada tundub plokk, mis nii mõnelegi peavalu valmistanud. Ehk siis kui auto on värvi all kuivamas oleks ka elektroonikat võimalik korrastada.
Nii ta oligi. Releed olid tugevalt korrudeerunud. Relee, mis töö asendis peaks kontakti avama oli kinni roostetanud.
![]() |
| Laadimise relee regulaator PP310 |
![]() |
| Relee regulaatori PP310 releed |
Selle kõigega saab aga see nädal rahulikult tegeleda, kuna peamine on värvimistööd.
Värvimise tahtsin teadu poolest ise ette võtta. Kodu garaaž on paratamatult aga tolmune, nii palju kui seda ka puhtama proovid hoida, ei ole see piisav. Seinad tuli kiledega kinni katta ja kompressorid valmis seada. Värvimiseks kasutasin kahte paralleelselt kokku ühendatud kompressorit ja 1,5mm düüsiga pritsi. See on aga EPO krundi jaoks! Antud värv on suht paks ja peab katma lihtsalt haljast materjali. Viimistlemiseks on järgnevad kihid..
Päeva lõpuks oligi salong üle tuisatud ja loomulikult ka auto välimine pool. Järgnevaks päevaks oli kere kenasti kuivanud ja tulemusega võin rahule jääda.
Uus päev tõi aga vajaliku pahtli, täitekrundi ja kattevärvi (helebeež). Värvimiseks soovitatakse kasutada aga 1,4mm düüsi. Selleks tuli osta ka teine püstol. Rõhk tundus samuti esimesel korral liiga kõrge - soovitatakse 2,5bar. Esimesel korral lasin nii kui torust tuli ja piirasin püstoliga. Pole ime et alles siis hakkas hästi katma, kui reservpaagid tühjad olid ja kompressorid konstantselt tootma hakkasid (suudavad toota jätkuvalt ca 3,5bar)
Tasub vaadata, mis materjalist need odavad püstolid on, kui kallist ei raatsi osta. Kruntimisel kasutatud odav püstol üle kahe värvimiskorra ei kannatanud - sealsed päästiku all asuvad plastik tiftid, mis nõela tagasi tõmbavad kulusid läbi ja ava enam ei avanenud piisavalt.
Uuel on need metallist.
Järgmine kord siis pahteldama :)


Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar