02.04.2016
Pikk päev selleks korraks toimetatud. Alustada tuli sellega, millega eelnevalt lõpuni ei jõudnud.
Õõtsa poldid
Kinnitada amordid ja viimased õõtshoova poldid. Õõtshoova kinnituspolt, mis asub veovõlli pool oli paras katsumus. Halb asi siin oligi see, et vedru tuli eelnevalt juba paigale sättida ning see hoidis kogu hooba omamoodi nurga all, mis ei lasknud polte enam nii lihtsalt paigale lüüa. Selleks oli kõva siksimine tungraudade ja tõmmitsatega.
Esialgu vaatasin, et ega siin ei ole mosse tõmmitsatega midagi teha aga uus päev oli targem. Tõmmitsad saab muhul edukalt vedru sisse poole külge panna. Nii siis esimene polt paikka ka sai. Teine poole polt läks jälle omamoodi. Selleks enam vedrude tõmmitsat ei kasutanud vaid kasutasime õli tungrauda. Õli tund annab hea punkti surumiseks ja jne.
Kõige alguseks on aga kasulik rattad enne alla saada.
Amordid

Kui õõtsad kinni hakkas huvitav osa. Kas siis amordid on ikka piisavalt pikat, et auto alla kinni ulataksid. Ega ikka alguses ei olnud. Seal on aga petekas - sapakal lähevad ju rattad alt negatiivsesse kaldesse ja nõnda on ka vedru pikalt lahti. Hea nipp. Üks mees hüppab sapaka tiiva peal ja vajutab garaazi laest veel jõuga juurde. Ni ivajus auto kõvasti madalamale ja amordid ulatusidki kinni. Super. Lisaks ei lähe natuke lühemate amortide pärast rattad enam nii negatiivsesse kaldesse, kui enne, mis on hea.. ma arvan :)
ja siis sumps

Teadupärast vanal oli pütti täiesti auk sisse roostetanud ja lisaks olid ka kõrval olevad torud lapitud. Polnud eriti lootustandev vaade. Õnneks siis oli meil uus sumps põrandal ootel juba pikemat aega. Vana summuti oli kinnitatud poolte poltidega, sellest, mida tegelikult oleks vaja olnud. Iga kollektori jaoks siis kaks aaga vat tagumistele oli pandud üks. Vana maas ja aspesti nöör tihendi kohalt maha kraabitud tuli uus summuti paikka sobitada - sobis :D Tänapäeval aga aspesti meelt me enam ei olnud ja kasutasime mingit summuti "löga", mis kivistub mõne tunniga ära ja tihendab täielikult summuti liitekohad. Otsad mäkerdatud, tuli siis kinni keerama hakata. Paljud poldid tuli aga pikemate vastu vahetada. See kord aga panime paikka kõik poldid. Vat siin oli tunda võidu tunnet. Saime paremini kui vanasti mehed olid teinud :D Nüüd jääb oodata, mis pauku sealt välja ka tuleb kui mootori käivitamiseks läheb :)

Järgmine kord tuleb veel kõik poldid auto all üle pingutada ja piduritorud ühendada. Ühesõnaga nipet näpet selle kõrval, millega see kord hakkama saime. Teha on aga ikka veel ja veel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar